Rekordowy administrator

Zaraz po ukończeniu szkoły, Pożyczki dla zadłużonych w zawodzie, z którym nie byłem zadowolony. W tamtym czasie nie miałem pojęcia, że ​​dostarczy mi znacznej wiedzy - takiej, która pozwoliła mi wstrzymać się od utraty ogromnej liczby dolarów, a ponadto pozwolić mi pomagać innym ludziom zabezpieczyć się przed nieszczęściami związanymi z pieniędzmi.
Przedsięwzięcie, które wpadnęło, było sprawą "dzierżawy roszczeń". Jako "rekordowy administrator" pracowałem w terenie, aby zbierać odszkodowane raty.


Naszymi klientami byli osoby, które nie miały wystarczająco dużo pieniędzy lub kredytów, aby zakupić takie rzeczy, jak telewizory, stereofony, lodówki, i tak dalej. Jak można by sobie wyobrazić, udział lwów w nich był w rzeczywistości niski poziom wynagrodzenia i miał domyślną stopę, która mogłaby wpłynąć na bank na oficera kredytowego.
Na początku myślałem, że trudno było zebrać się od tych osób, a ja byłem pewny, że zostawię. Na szczęście dla mnie lider organizacji zachęcił mnie do pokazania mi lin.

Kiedy kontaktujesz się z osobami, które płacą Ci gotówkę, są one słuszne, będą obraźliwe. Pożyczki dla zadłużonych będą reagować na twój popyt na raty z oburzeniem, a można zakończyć się w przerażającym spotkaniu. Pomimo faktu, że od czasu do czasu można sprowadzić kredytobiorcę do zapłaty, mój przewodnik pokazał mi, że jest znacznie prostszy i bardziej piękny - wykorzystywanie jednostki wpływów.